Man möter de roligaste personerna på platser man minst anar.

Godmorgon peeps, eller ah något sånt!

Jag har varit så förbannat trött idag, kom hem från sjukhuset klockan fem imorse. Det var ju lagom kul. Sen hade jag en snäll mor som ringde mig vid tolv och tvingade mig att gå upp.
Fram tills nu har jag bara legat och ja, dött.
Nyss tog jag min första dusch för idag, ett mirakel för att vara jag liksom. Har till och med varit utanför dörren oduschad!

Ja igår va ju en väldigt händelserik kväll. Nicole’s knäskål hamna ju som sagt ur led.
Nicki var drogad som ett as på grund utav att en av ambulanspersonalen var lika inkompetent som blogg.se’s kundservice och missade venen när hon skulle köra in slang-saken för sprutorna i armen på henne. Så dom kunde ju köra i henne hur mycket drugs som helst och inget verkade, vilket dom även gjorde. En av sköterskorna sa när vi kom in ”jag har aldrig sett någon med så här mycket smärtstillande i kroppen” well det va ju lugnande.

Träffade på massa roliga människor dock.
En snubbe som hade hela ansiktet sönderslaget som raggade galet på mig.
En tant som joinade mig när jag satt utanför sjukan och drack vin för att stilla mina nerver.
Två killar som satt och diskuterade vilken musik som va bäst att ligga till, skräckfilmsmusik ledde tydligen.
En gubbe som var fascinerad över att jag inte frös med tanke på hur lite kläder jag hade.
Nån som busvissla inifrån ett av rummen.
En snubbe med blod över HELA ansiktet.

Men ja, det va en händelserik kväll! Men jag ska aldrig mer ha skinnshorts på mig när jag ska sitta på akuten i 5 timmar.

Här har ni bilder på mig igår och imorse, snyggingen vart sliten! Solbrillorna sitter på för jag var på väg ut för att hämta min väska som var kvar hemma hos Sara och såg bokstavligt talat förjävlig ut.

20120226-191741.jpg

20120226-191628.jpg

One thought on “Man möter de roligaste personerna på platser man minst anar.

Kommentera

