Haters always gonna hate, just because they can’t love.

Ny blogg, ny start. Nu kör vi.

Som nog ni alla vet hade jag en blogg förut på blogg.se, jag säger bara aldrig igen. Deras kundservice suger getdase.

Men nu kör vi wordpress och jag hoppas detta är bättre!

Jag ser på tv och äter baconsnacks, förvånad någon? Åt pizza till lunch också. Om ni nu ville veta.

Och sen så att någon hatar mig och vill förstöra mitt liv tänker jag inte låta stoppa mig. I’m better then that, I’m fucking awesome!

Cdf11b1c5d9111e18bb812313804a181_7_large

weheartit.com

One thought on “Haters always gonna hate, just because they can’t love.

Kommentera

